Info
Verkoopvoorwaarden E-tickets
Voor bijna alle evenementen in StudioGonz kunnen in de voorverkoop (e-) tickets besteld worden. Dit kan eenvoudig door bij de informatie over de betreffende evenement ”koop tickets” te kiezen.De voordelen: korting in de voorverkoop, sneller binnen (inschrijven is dan niet nodig) en je bent verzekerd van je toegang. Zeker handig bij de populairdere evenementen die snel uitverkocht raken!De werking is eenvoudig:Kies bij het event voor Tickets, kies het gewenste aantal tickets, kies vervolgens het gewenste tarief, vul je gegevens in en reken af met iDEAL of creditcard. Je ontvangt dan na enkele minuten een bevestigings e-mail met in de bijlage je e-tickets. Deze e-tickets kan je gewoon vanaf je smartphone laten scannen (uitprinten mag, maar hoeft niet). Let wel even op de volgende regels:
- Ook als je in de voorverkoop bestelt, gelden onze huisregels. Let er dus op dat er na 00:00 uur geen nieuwe bezoekers binnen gelaten worden en dat StudioGonz alleen toegankelijk is voor 14+ tenzij anders aangegeven bij het event. De huisregels vindt je hier: http://www.studiogonz.nl/info/8/Onze+huisregels
- Op avonden waarop er een andere leeftijdsgrens gehanteerd wordt, wat altijd bij het event staat aangegeven, geld deze leeftijdsgrens ook voor het kopen van kaarten in de voorverkoop.
- Als je in plaats van het Normale tarief het StudioGonz tarief kiest, dien je bij de entree je StudioGonz lidmaatschap te kunnen tonen.
- Elk e-ticket bevat een unieke QR code, welke slechts éénmaal toegang geeft tot een evenement. Bij de entree worden de QR codes gecontroleerd. (Zorg dus dat jou QR code niet bij iemand anders terecht komt).
- De e-tickets zijn persoonlijk en staan op naam van de besteller. Naam van de besteller dient overeen te komen met zijn/haar legitimatiebewijs.
- Bestelde (e-) tickets kunnen niet worden geannuleerd.
- Bij verplaatsen of annuleren van evenementen vanuit StudioGonz, wordt het geld voor de tickets teruggestort.
- Per transactie wordt er €0,50 aan transactiekosten gerekend. Dit is ongeacht de hoeveelheid kaarten die besteld worden.
Veel gestelde vragen (FAQ):
Q: ik heb geen printer. Wat nu?
A1: Waar heb je een printer voor nodig? Je kan je e-tickets gewoon vanaf je smartphone laten scannen. Scheelt papier, bomen en gedoe.
A2: Op de e-tickets staat een kaartnummer (dat lange nummer). Schrijf deze op en neem deze mee.
A2: Op de e-tickets staat een kaartnummer (dat lange nummer). Schrijf deze op en neem deze mee.
A3: Als je je e-tickets (met kaartnummer) op je mobiele telefoon kan laten zien, is het ook goed.
A4: Je kunt de e-mail (met e-tickets) doorsturen naar je werk, vriend(in), buurman/buurvrouw en daar printen.
A5: Regel een printer.
Q: Ik heb mijn bevestigings e-mail met e-ticket bijlage niet ontvangen. Wat nu?
A1: Controleer of deze e-mail in je spam-folder terecht gekomen is. Vooral gmail heeft de neiging onbekende afzenders in je spam-folder te plaatsen.
Q: Ik heb geen bevestigings e-mail ontvangen (ook niet in mijn spam-folder). Wat nu?
A: Voor de zekerheid kan je je iDEAL betalingsbewijs uitprinten en meenemen. Indien de betaling bij iDEAL geslaagd is, staat de bestelling ook in ons kassasysteem. We kunnen deze terugvinden aan de hand van je ingevulde naam en adresgegevens. Ter controle vragen we in dat geval om een legitimatiebewijs. Zorg dus dat de ingevoerde gegevens (van jou als besteller) overeenkomen met je legitimatiebewijs.
Q: Ik wil niet via internet bestellen. Wat nu?
A: Stap op je benenwagen, fiets, auto, postkoets of ander vervoermiddel en kom gezellig bij ons langs. Tijdens openingstijden op vrijdag en zaterdag kan je bij onze kassa tickets kopen. Als je er dan toch bent, kan je nog even uitrusten van je lange reis onder het genot van één (of meer) drankjes uit ons ruime assortiment. Wellicht nog een leuk bandje meepikken en de avond wéér later dan je dacht huiswaarts keren.
Q: Ik wil graag veel kaarten bestellen, kan ik korting krijgen?
A: JA! Dat kan, mail ons hier even over en dan krijg je daar snel antwoord op. Mailen kan naar tickets (a) studiogonz.nl